Sari la conținutul principal
Livrare rapidă prin curier. Transport GRATUIT la comenzi peste 300 lei.
Produse cosmetice profesionale pentru machiaj și îngrijire. Până LA 50% REDUCERE.
Alege produsele de machiaj favorite de la branduri recunoscute. Recomandate de Make-up Artiști de top.

Termeni și Condiții

Termeni și Condiții

Prezentul document definește condițiile și termenii de utilizare a platformei beautys.ro. Pentru a efectua o comandă pe acest site, este necesar să acceptați și să respectați aceste reguli. Toate comenzile vor fi procesate în conformitate cu aceste norme și în conformitate cu legislația aplicabilă în vigoare.

REGULAMENTUL MAGAZINULUI beautys.ro

I. INTRODUCERE

1. beautys.ro, reprezentat de magazinul online cu adresa www.beautys.ro ("MAGAZIN"), facilitează achiziționarea de produse prin intermediul internetului.

 2. Acest Regulament se aplică tuturor utilizatorilor Magazinului și definește normele privind înregistrarea și utilizarea contului de Magazin, rezervarea electronică a produselor disponibile în Magazin ("PRODUSE" sau "PRODUS"), plasarea comenzilor pe site-ul Magazinului și încheierea contractelor de vânzare a produselor.

3. Orice utilizator al magazinului poate consulta Regulamentul în orice moment prin accesarea linkului "Termeni și Condiții" de pe pagina web a magazinului. Regulamentul poate fi descărcat în format PDF pe suportul de stocare dorit. Linkul către Regulament poate fi găsit la adresa https://beautys.ro/termeni-si-conditii.

4. Descrierile și prețurile produselor prezentate în Magazin sunt considerate oferte pentru încheierea contractelor de vânzare la distanță, în conformitate cu legislația în vigoare și în acord cu termenii și condițiile specificate în documentul "Termeni și Condiții".

5. Produsele disponibile în Magazin sunt prezentate într-un mod exhaustiv. Pe pagina web veți găsi informații detaliate despre caracteristicile produsului, inclusiv prețul, ingredientele și alte detalii relevante. Scopul acestor informații este de a vă sprijini în luarea unei decizii informate în momentul efectuării achiziției.

6. Fotografiile și prezentările produselor au ca scop prezentarea specifică a modelelor de produse indicate de acestea.

II. REGULILE DE UTILIZARE A MAGAZINULUI ŞI DE ȊNCHEIERE DE CONTRACTE DE VÂNZARE A PRODUSELOR

1. beautys.ro permite încheierea de contracte de vânzare la distanță prin intermediul internetului și furnizează o gamă diversificată de servicii în conformitate cu regulile stabilite în Regulamentul său. Prin intermediul platformei, utilizatorii au posibilitatea de a achiziționa produse și de a beneficia de serviciile specifice detaliate în Regulamentul site-ului.

2. Contractul de vânzare a produselor este încheiat între beautys.ro și utilizatorul Magazinului, care este o persoană fizică denumită în continuare "CLIENT".

3. Prin intermediul site-ului beautys.ro nu se încheie contracte de vânzare cu persoane juridice.

4. Pentru a utiliza Magazinul, este necesară cunoașterea și acceptarea acestui Regulament ca condiție obligatorie.

5. Clientul are responsabilitatea de a furniza informații corecte, actualizate și precise în timpul plasării comenzii. Beautys.ro își rezervă dreptul de a refuza realizarea comenzii în cazul în care datele furnizate nu sunt suficient de precise și ar putea afecta livrarea corespunzătoare a produselor. Înainte de a refuza o comandă, beautys.ro va încerca să intre în contact cu Clientul pentru a clarifica informațiile necesare în vederea finalizării comenzii.

6. Magazinul depune toate eforturile necesare, atât din punct de vedere tehnic, cât și administrativ, conform cerințelor legale în vigoare, pentru a proteja datele personale ale clienților și pentru a preveni accesul și modificarea acestor date de către persoane neautorizate. Sunt implementate măsuri tehnice și administrative adecvate pentru asigurarea securității datelor personale furnizate în timpul înregistrării și pentru minimizarea riscurilor asociate.

7. Clientul care utilizează Magazinul are următoarele obligații:

a) de a nu furniza şi transmite informaţii interzise prin lege;

b) de a utiliza Magazinul într-un mod care să nu perturbe funcţionarea acestuia;

c)  de a nu difuza sau plasa informații comerciale incorecte în cadrul Magazinului; 

d) de a utiliza Magazinul într-un mod care să nu creeze inconveniente pentru alţi clienţi şi pentru Administratorul Magazinului;

e) de a folosi informaţiile publicate în paginile magazinului doar în scop personal.

 

III. ȊNCHEIEREA CONTRACTELOR DE VÂNZARE:

1. Magazinul permite plasarea comenzilor de Produse pe pagina web a Magazinului (on-line), urmând procedura de plasare a comenzilor.

2. Magazinul primeşte comenzile plasate on-line pe parcursul întregii zile, în toate zilele săptămânii.

3. Clientul poate plasa comenzi prin intermediul contului.

4. Pentru a plasa o comandă, este necesară completarea în formular a tuturor datelor solicitate, care sunt necesare pentru expedierea produselor și generarea facturii fiscale sau bonului fiscal în sistem.

5. Pentru a plasa o comandă, trebuie să selectați produsele dorite din Magazin, acordând atenție cantității și culorii, după care le adăugați în "Coșul de cumpărături". Apoi, puteți continua procesul de plasare a comenzii, selectând opțiunile disponibile. Vă rugăm să rețineți că codurile de reducere nu pot fi combinate cu alte programe de loialitate și parteneriat disponibile în magazinul beautys.ro, iar într-o singură tranzacție nu puteți beneficia de mai multe programe simultan. De asemenea, vă informăm că codurile de reducere care pot fi utilizate o singură dată nu pot fi returnate în cazul în care se efectuează un retur al produsului.

6. Înainte de finalizarea comenzii prin apăsarea butonului "Finalizează comanda", clienții au posibilitatea de a efectua modificări atât la produsele din comandă, cât și la datele de livrare și facturare. Prin confirmarea comenzii prin apăsarea butonului "Finalizează comanda", clienții înțeleg și acceptă responsabilitatea de a plăti prețul produselor și costurile de livrare. Această informație este comunicată în mod direct către clienți înainte de confirmarea comenzii.

7. Confirmarea comenzii de către client, conform punctului 6 de mai sus, reprezintă oferta transmisă de către client către beautys.ro, în vederea încheierii contractului de vânzare, în conformitate cu conținutul comenzii și prezentul Regulament.

8. În momentul plasării comenzii, conform punctului 6 de mai sus, clientul va primi un mesaj de confirmare la adresa de e-mail indicată, care va conține informații despre cantitățile de produse comandate, valoarea comenzii, opțiunile de livrare și plată selectate, timpul estimat de livrare a comenzii, precum și datele de contact ale clientului și Magazinului. Mesajul va include, de asemenea, informații despre procedura de depunere a reclamațiilor privind produsele și dreptul clientului de a se retrage din contractul de vânzare. Prin aceasta, se confirmă și primirea ofertei de achiziție din partea clientului de către Magazin.

9. Magazinul va transmite confirmarea acceptării sau refuzului comenzii clientului prin e-mail sau prin telefon (Confirmarea realizării și livrării comenzii) la adresa de e-mail indicată de client. După primirea confirmării menționate mai sus, se încheie contractul de vânzare între client și beautys.ro pentru produsele comandate de client.

10. Contractul de vânzare se încheie în limba română și este compus din prezentul Regulament completat cu comanda plasată de client.

11. Fără a afecta dreptul clientului de a se retrage din contract conform legislației în vigoare, clientul poate renunța la comandă înainte de a primi confirmarea ofertei de achiziție din partea Magazinului, adică înainte de a primi e-mailul care confirmă acceptarea comenzii spre realizare, menționat la punctul 9 de mai sus. În acest caz, clientul trebuie să contacteze urgent Magazinul - preferabil prin telefon, cu confirmare prin e-mail sau prin e-mail la adresa info@beautys.ro.

12. Magazinul își rezervă dreptul de a refuza livrarea comenzii în cadrul contractului de vânzare în următoarele situații:

(i) datele de contact ale Cumpărătorului sunt atât de neclare, încât fac imposibilă livrarea Produsului; sau

(ii) tranzacţia nu a fost autorizată în sistemul de plăţi electronice, în cazul plății online; sau

(iii) plata online pentru comandă nu a fost efectuată în termen de 2 zile lucrătoare de la data primirii linkului; sau

(iv) în cazul primei comenzi cu o valoare de peste 1000 RON și cu plata ramburs plasate pe site-ul beautys.ro, clientul nu răspunde la cererile beautys.ro de a confirma telefonic sau prin email datele de livrare.

13. Clientul va primi o factură care documentează achiziția de bunuri în format PDF sau alt format adecvat, la adresa de e-mail furnizată de Client.

 

IV. LIVRAREA ŞI RECEPȚIONAREA PRODUSELOR

1. Informația despre prețul de achiziție al produsului de pe pagina web a magazinului este obligatorie începând cu primirea de către client a unui e-mail de confirmare a acceptării comenzii plasate. Prețul specificat în confirmarea comenzii nu va mai suferi modificări, indiferent de eventualele modificări de preț în magazin care pot avea loc ulterior confirmării comenzii prin e-mail.

2. Prețurile produselor în magazin sunt afișate în RON (lei) și includ toate componentele prețului, inclusiv TVA, taxe vamale și impozite.

3. Clientul are opțiunea de a achita prețul produselor comandate și costurile de expediere în următoarele modalități:

a) Plată în numerar la livrare (ramburs), achitând suma către firma de curierat la momentul primirii coletului.

b) Plată online cu cardul prin intermediul unui serviciu autorizat înainte de livrare.

În cazul în care clientul alege plata online ca metodă de plată, este important să confirme plata în termen de 2 zile de la plasarea comenzii. Dacă plata nu este confirmată în acest interval, comanda poate fi anulată. În această situație, clientul poate plasa o nouă comandă și poate alege o altă metodă de plată. Procesarea comenzii plătite online începe după confirmarea plății pentru produse.

4. Beautys.ro își rezervă dreptul de a modifica prețurile produselor disponibile în magazin, de a introduce noi produse în vânzare, de a desfășura sau revoca acțiuni de promovare pe pagina web a magazinului și de a aduce modificări conforme cu prevederile legislației în vigoare. Aceste modificări trebuie să respecte drepturile persoanelor care au încheiat contracte de vânzare pentru produsele oferite de magazin înainte de efectuarea modificărilor și drepturile persoanelor autorizate să participe la o anumită promoție, în conformitate cu principiile acesteia, pe durata desfășurării acesteia.

METODE DE PLATĂ:

1. Plata online

Plata cu cardul bancar poate fi efectuată online. Dacă ați ales metoda de plată "Plata online", va trebui să completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră.

Pentru plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și Mastercard/Maestro), se utilizează sistemul "3-D Secure" dezvoltat de aceste organizații, care asigură tranzacțiilor online același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant. "3-D Secure" asigură în primul rând că nicio informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, în niciun moment, pe serverele noastre sau pe serverele procesatorului de plată. Aceste date sunt introduse direct în sistemele Visa și MasterCard. În plus, "3-D Secure" este un sistem de autentificare a identității posesorilor de carduri în mediul electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se realizează pe baza unui cod de securitate cunoscut doar de posesor și se desfășoară numai pe serverele Visa sau MasterCard, după caz. Sistemul "3-D Secure" permite efectuarea de cumpărături online cu orice card emis sub licența Visa sau MasterCard, inclusiv cardurile de debit și cele electronice Maestro și Visa Electron. Sunt acceptate și cardurile virtuale emise de aceste organizații.

Dacă tranzacția prin card a fost realizată cu succes, următorul ecran vă va mulțumi pentru comanda plasată pe site-ul nostru și vă va oferi informațiile relevante pentru comanda respectivă. De asemenea, veți primi aceste informații și prin e-mail.

 

2. Plata la livrare

Dacă alegeți opțiunea "Plata la livrare", în momentul în care primiți coletul, va trebui să înmânați curierului suma corespunzătoare produselor comandate. Cu această opțiune, produsele vor fi livrate la adresa de destinație specificată, însoțite de un document fiscal, cum ar fi o factură fiscală sau o chitanță. Este recomandat să aveți suma exactă necesară pentru plata comenzii în ziua primirii coletului. Plata se va face în lei (RON), integral, la momentul livrării sau ridicării produselor.

 

VI. RECLAMAȚII REFERITOARE LA PRODUSE

1. Produsele oferite de magazin sunt noi și originale, iar beautys.ro este responsabilă pentru defectele fizice sau juridice ale acestora conform legislației în vigoare. De asemenea, beautys.ro respectă garanția legală pentru conformitatea produselor.

2. beautys.ro va întreprinde măsuri pentru a asigura funcționarea corectă a magazinului, în domeniile indicate de cunoștințele tehnice actuale, și se angajează să remedieze într-un termen rezonabil orice inconveniențe semnalate de către clienți.

3. Orice produs achiziționat din magazin poate face obiectul unei reclamații conform termenilor și condițiilor de reclamație prevăzute de lege, în cazul în care prezintă defecte care constituie neconformități față de contractul de vânzare încheiat.

4. Produsele, împreună cu o reclamație, pot fi returnate prin intermediul firmelor de curierat care oferă confirmarea primirii/coletului. Acestea trebuie trimise împreună cu o descriere scrisă a defectului sau cu un formular de reclamație descărcat de pe pagina magazinului și însoțite de dovada achiziționării, prin scrisoare recomandată sau altă formă de transmitere, la adresa: AIL RO-TRADE SRL, Str. SOS. NATIONALA, Nr. 55-59, Et. 2, Ap. 18, IAȘI, județ IAȘI, ROMÂNIA. Pe colet trebuie adăugată mențiunea: "Reclamație magazin online beautys.ro". Clientul va fi informat cu privire la modalitatea de soluționare a reclamației în termen de 14 zile, calculat începând cu ziua următoare primirii trimiterii cu produsul reclamat de către magazin.

5. Conform legislației în vigoare, clientul are dreptul la următoarele pretenții:

a) Să renunțe la contract sau să solicite reducerea prețului produsului dacă vânzătorul nu înlocuiește produsul defect sau nu înlătură defectul în mod prompt și fără mari inconveniente pentru cumpărător, sau

b) Să solicite înlocuirea produsului cu un altul fără defecte sau înlăturarea defectelor.

6. În cazul în care reclamația nu este acceptată, produsul va fi returnat împreună cu un raport care justifică respingerea reclamației.

7. În cazul în care clientul constată deteriorarea produsului în timpul transportului, se recomandă întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor în prezența curierului.

 

VII. RETURURILE DE MARFĂ – RETRAGEREA DIN CONTRACTUL DE VÂNZARE

1. Clientul - consumator, conform legislației în vigoare, are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare fără a furniza un motiv, în conformitate cu dispozițiile legale și principiile specificate mai jos.

2. Termenul pentru retragerea din contractul de vânzare a produselor expiră în termen de 14 zile de la data în care clientul intră în posesia produselor sau de la data în care o terță persoană, diferită de transportator, indicată de către client, intră în posesia produselor.

3. Pentru a exercita dreptul de retragere din contract, clientul trebuie să returneze produsul la adresa:  AIL RO-TRADE SRL, Str. SOS. NATIONALA, Nr. 55-59, Et. 2, Ap. 18, IAȘI, județ IAȘI, ROMÂNIA, cu mențiunea "beautys.ro - RETUR".

4. Clienții pot utiliza modelul de formular de retragere din contract care este inclus în coletul livrat sau care este disponibil pe site-ul web. Clienții pot, de asemenea, completa și trimite formularul scanat sau orice alte cereri prin e-mail la adresa: info@beautys.ro. Dacă un client utilizează această metodă, magazinul va trimite confirmarea primirii informațiilor referitoare la retragerea din contract în cel mai scurt timp posibil pe un suport de informații durabil (de exemplu, prin poștă electronică).

5. Pentru a respecta termenul de retragere din contract, este suficient ca clientul să transmită informația referitoare la decizia sa de a exercita dreptul de retragere înainte de expirarea termenului de renunțare.

6. Clientul returnează produsele care fac obiectul retragerii din contract la adresa menționată mai sus, " AIL RO-TRADE SRL, Str. SOS. NATIONALA, Nr. 55-59, Et. 2, Ap. 18, IAȘI, județ IAȘI, ROMÂNIA. ", cu mențiunea "beautys.ro - RETUR", imediat sau, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data în care a informat magazinul despre retragerea din prezentul contract. Termenul este considerat respectat dacă clientul returnează produsele înainte de expirarea termenului de 14 zile.

7. Clientul suportă costurile directe de returnare a produselor.

8. În cazul retragerii din contract, magazinul va returna clientului sumele încasate, excluzând costurile de livrare a produselor, imediat sau nu mai târziu de 14 zile de la data în care magazinul a fost informat despre decizia clientului de a se retrage din contract.

9. Suma achitată de client va fi returnată în aceeași modalitate aleasă de client la tranzacția inițială, cu excepția cazului în care clientul a exprimat acordul pentru alte soluții. Magazinul poate amâna returnarea plății până la primirea produsului sau până la primirea dovezii că acesta a fost expediat înapoi la magazin, în funcție de care dintre cele două evenimente are loc mai devreme.

10. Clientul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor returnate ca rezultat al utilizării acestora într-un mod diferit de cel necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.

 

VIII. INFORMATII REFERITOARE LA SERVICIILE PRESTATE ON-LINE

1. Magazinul prestează pentru Clienţi următoarele servicii, pe cale electronică:

a) Facilitarea încheierii on-line a contractelor de vânzare din Magazin, conform prezentului Regulament,

b) Facilitarea deschiderii de conturi ale Clienţilor în Magazin,

c) Transmiterea informaţiei comerciale comandate, referitoare la produse.

2. Clientul are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare a produselor conform legislației aplicabile şi în baza principiilor stabilite de prezentul Regulament. În plus, Clientul are dreptul, în orice moment, de a cere încetarea de către Magazin a prestării serviciilor menţionate la pct 1 b) şi c) de mai sus.

3. Condiţiile tehnice de prestare de către Magazin, pe cale electronică, a serviciilor, sunt următoarele:

a) acces la Internet,

b) folosirea unui browser ( FireFox, Chrome sau altele asemănătoare),

c) Deţinerea unui cont de poştă electronică.

4. Pentru a depune o reclamație cu privire la serviciile furnizate de Magazin prin intermediul căii electronice, puteți trimite reclamația prin e-mail la adresa de e-mail a Departamentului de Relații cu Clienții a Magazinului, contact@beautys.ro, sau puteți contacta telefonic numărul de telefon afișat pe website. Reclamația trebuie să conțină denumirea beneficiarului și o scurtă descriere a procesului reclamat. Magazinul va încerca să examineze reclamațiile în cel mai scurt timp posibil, dar în orice caz nu mai târziu de 14 zile de la primirea reclamației de către Magazin. Clientul va fi informat despre modul în care reclamația sa a fost soluționată prin telefon sau prin e-mail la adresa indicată de acesta.

De asemenea, beautys.ro informează că, în funcție de setările browserului utilizatorului, pot fi introduse fișiere cookie în sistemul informatic al acestuia. Aceste fișiere cookie nu fac parte din conținutul serviciilor furnizate de Magazin, dar pot permite recunoașterea ulterioară a utilizatorului care accesează pagina web a Magazinului și sunt utilizate de Magazin pentru a facilita utilizarea Magazinului de către utilizator și pentru a monitoriza navigarea utilizatorului pe pagina web. Utilizatorul poate renunța în orice moment la utilizarea fișierelor cookie de către Magazin prin intermediul setărilor corespunzătoare ale browserului său.

 

IX. ALTE PREVEDERI

1. Conținutul și designul beautys.ro, inclusiv aspectul și bazele de date accesibile prin intermediul site-ului, sunt proprietatea beautys.ro și sunt protejate în conformitate cu legislația în vigoare referitoare la drepturile de autor și drepturile conexe. În ceea ce privește informațiile și conținutul furnizate de terțe părți pe site-ul beautys.ro, drepturile de autor și responsabilitatea pentru acestea revin în totalitate persoanelor care au publicat acele informații.

2. Aveți permisiunea de a copia și imprima conținutul beautys.ro numai în scop personal, pentru utilizare necomercială.

3. Orice utilizare a conținutului beautys.ro în alte scopuri decât cele expres permise de documentul prezent sau de legislația în vigoare este interzisă. Pentru cereri privind utilizarea conținutului în alte scopuri decât cele expres permise de documentul prezent, puteți trimite o solicitare prin e-mail.

În cazul în care considerați că un anumit conținut de pe site-ul beautys.ro încalcă drepturile dvs. de proprietate intelectuală, dreptul la viață privată, la publicitate sau alte drepturi personale, sunteți rugat să trimiteți un e-mail la contact@beautys.ro, specificând drepturile încălcate, pentru a permite administratorilor beautys.ro să acționeze în conformitate cu dispozițiile legale.

4. Beautys.ro, partenerii sau utilizatorii săi nu pot fi făcuți responsabili pentru nicio întârziere sau eroare în executarea obligațiilor contractuale sau în conținutul furnizat pe site-ul lor, rezultând direct sau indirect din cauze care nu depind de voința lor. Aceasta include, dar nu se limitează la: erorile de funcționare ale echipamentului tehnic de la beautys.ro, lipsa funcționării conexiunii la internet, lipsa funcționării conexiunilor telefonice, virușii informatici, accesul neautorizat la sistemele beautys.ro, erorile de operare, greva etc.

 

X. PREVEDERI FINALE

1. Datele personale furnizate de clienți în timpul înregistrării în Magazinul beautys.ro sunt prelucrate exclusiv în scopul procesării comenzilor. Cu acordul separat al clientului, acestea pot fi prelucrate și în scopuri de marketing. Clientul are dreptul de a completa, actualiza, corecta sau retrage în mod definitiv sau temporar consimțământul pentru prelucrarea datelor sale personale. De asemenea, clientul are dreptul de a solicita ștergerea datelor personale în cazul în care acestea sunt incomplete, inexacte, neadevărate, au fost colectate ilegal sau nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate. Clientul are dreptul de a se opune prelucrării datelor sale personale în scopuri de marketing. Aceste informații sunt detaliate în Politica de Confidențialitate, care completează prezentul Regulament.

2. Neacceptarea prevederilor prezentului Regulament face imposibilă achiziționarea produselor oferite de Magazinul beautys.ro. Magazinul oferă clienților posibilitatea de a lua la cunoștință de prevederile Regulamentului în momentul plasării comenzii. Clienții care au un cont în Magazin vor fi informați prin e-mail cu privire la modificările aduse Regulamentului. Clientul care nu acceptă modificările aduse Regulamentului are dreptul de a-și închide contul în orice moment.

 

 

Coming soon